Saturday, May 11, 2013

NAJIB RAZAK LETAK JAWATAN!!!


Apa Najib Razak mahu letak jawatan hujung tahun ini??? Itu adalah khabar yang aku sering dengar yang sampai dari mulut ke telinga dari facebook ke twitter dan dari blog ke blog.

Jika perkara ini benar, aku adalah antara orang yang paling tidak bersetuju dengan pengunduran Najib Razak sebagai Perdana Menteri Malaysia walaupun menang tipis dengan undi Bangla, aku tetap tidak setuju untuk Najib Razak turun sebagai PM.

Pemimpin, penyokong, pendukung, peminat dan segala pen dari Pakatan Rakyat jangan jadi bodoh dengan mendesak Najib Razak untuk turun dari jawatan sebagai Perdana Menteri Malaysia. Lagi lama Najib Razak jadi perdana menteri lagi banyak Pakatan Rakyat akan dapat untung. Lagi lama Najib Razak dan Rosmah memimpin lagi ramai rakyat meluat dengan Umno/BN. Rakyat yang benci dan meluat dengan Najib Razak adalah satu keuntungan kepada Pakatan Rakyat.

Lagi lama Najib Razak menjadi PM lagi senang kita nak membantai Umno/BN. Jangan ulang kesilapan serupa yang telah kita buat kepada Pak Lah dengan mendesak dia turun sebagai PM pada 2008 yang lalu. Teruskan usaha untuk memastikan Najib Razak menjadi PM kerana itu adalah keuntungan kepada Pakatan Rakyat. Kelemahan musuh adalah kelebihan kita. Terus sokong NAJIB RAZAK DAN ROMAH sebagai PM!!!

# Mahathir juga kita mesti ransang untuk terus dia bersuara, lagi banyak dia buka mulut lagi banyak orang akan sokong Pakatan Rakyat.

1 comment:

Anonymous said...

Kepada YB. Perdana Menteri Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak,

Di sini saya ingin mengatakan bahawa BN kalah bukanlah koncern BN tak baik, khas nya MCA kerana kebanyakan Ahli MCA cabangan bawah, pemimpinnya sudah berjaya sombong dan tidak berkhimat dan ular, olih itu mengakibatkan ramai Malay, Cina dan India naik marah dan kalah PRU 13 teruk

Contohnya yang saya tahu Pengerusi MCA GOMBAK YIP KUM FOOK dan Permuda MCA GOMBAK YIP JIUN HANN, mereka ular sampai wang Tokong pun berani telang dan halau Sami Buddha keluar dari tokong, orang ramai benci MCA.

Apabila mereka tolong Donald Lim Siang Chai di Selayang, orang ramai salah sangka Donald Lim sama satu kaki……

Sekira MCA cuba ingin memulit nama baik dan sokongan olih orang ramai semula, pemimpin seperti ini patut di kikis dengan bersih dalam parti, Kalau tidak sampai bila pun susah memulit semangat

Sekian, Terima kasih