Sunday, May 12, 2013

BERSATULAH DENGAN BANGLA




Jadikan Penyatuan Umno-PAS Agenda Berterusan - Nasharuddin -Mstar Online-
KUALA LUMPUR: Umno dan PAS harus menjadikan agenda penyatuan kedua-dua parti itu usaha berterusan demi mengukuhkan kedudukan agama Islam dan bangsa Melayu di negara ini, kata bekas Timbalan Presiden PAS Nasharuddin Mat Isa.
Katanya berdasarkan perubahan landskap politik selepas Pilihan Raya Umum 2008, PAS telah memulakan usaha tersebut tetapi tidak kesampaian.
"Bagi saya penyatuan PAS dan Umno mesti menjadi agenda berterusan.
"Cuma saya tidak boleh terima apabila ada yang hendak usahakan lagi penyatuan PAS dan Umno ada yang mengatakan muka mereka hendak diludah...ini ajaran agama mana?" katanya ketika berucap pada program Wacana Kepimpinan Survival Ummah di sini Ahad.
Nasharuddin berkata perbezaan pandangan bukan isu utama demi menjayakan penyatuan kedua-dua parti yang mempunyai teras perjuangan sama iaitu mempertahankan agama Islam dan Melayu.


Mengata PAS parti ajaran sesat, 7 DOSA BESAR, kafir harbi, Nik Aziz tak betol, nyanyuk, haram undi pas. kata PAS tak moden, fundamentalis, ekstrimis, anti sosial, tak relevan dan parti orang kampung. dok hina ulama' kate ular dalam semak la. ulama' sesat last2 ajak bergabung? Sudah la pergi berambus kau bergabung dengan bangla sana.

Lepas bergabung nak buat ape? Ajak ramai2 paranoid dengan Cina?

No comments: