Friday, October 14, 2011

Putrajaya Sentrel membuat aku tersenyum :)

Yang sempat aku bualkan dengan dia:

-Student medic dekat kolej swasta di cyerberjaya (x igt nama kolej)
-Sudah 2nd years study
-tinggal dekat pahang
-dapat scholarship MARA
-Penah dapat offer belajar dekat Mesir, tp parent sorok offer letter
-Cita2 nak one day nak buat specialized dalam "sakit puan"
-Dia ada problem dengan MARA tentang pinjaman
-Mahu ke Bandar Tasek Selatan selesaikan masalah pinjaman Mara
-Tak pernah datang penang
-Ada kawan-kawan dari penang dan sebab itu dia boleh mengagak aku dari Penang

Sedang rancak berbual ERL train tiba, dia mengambik seat sedikit hadapan aku selang 3 kerusi belakang dia. Tak sempat aku bertanyakan nama. Kalau dapat facebook pn jadilah.. Dia turun di Bandar Tasek Selatan, aku terus ke KL Sentrel. Mungkin sampai kiamat pun aku tidak akan menemui dia lagi.

Moral value: Manfaatkanlah setiap detik dalam hidup kita sebaik mungkin agar kita tidak berasa ralat dengan apa yang berlaku.

No comments: