Friday, April 27, 2012

Bersih 3.0 Part 1


> Aku tiba di kuala lumpur sekitar jam 5pg 27 April 2012 bersama adil, faqar,
> achen dan izmair(naik kereta aku). Setelah melepasi plaza tol jalan duta
> kami terus menuju ke dataran merdeka. Setiba di dataran merdeka kami diberi
> tahu oleh anak-anak muda mahasiswa disitu bahawa mereka baru sahaja dihalau
> oleh DBKL dari tempah asal perkemahan mereka. Pada waktu aku tiba anak-muda
> mahasiswa tersebut sedang berkumpul dlm jumlah sekitar 20 org di bawah
> pokok di seberang jalan dataran merdeka.  Pada waktu itu aku perhatikan
> anggota-anggota DBKL sedang sibuk memagar kawasan sekeliling dataran
> merdeka. Anak-anak muda mahasiswa td tetap bersemangat walaupun keletihan.
> Aku dan rakan aku yg lain selepas itu enuju ke masjid negara utk subuh dan
> berehat di masjid negara bg menghilangkan penat.  Bateri hp aku pd waktu
itu sudah lemah dan menyukarkan aku utk update dgn cepat isu-isu di kuala
lumpur.
>

No comments: